-30%

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
0377 101 406
NON STOP
Lasa-ne nr. de telefon
Te sunam noi!

ANVELOPE DUNLOP WINTER SPORT 5 XL IARNA 235/60 R18 107 H


Dimensiuni 235/60 R18 107 H

Sezon Iarna

Indice greutate 107 (975 kg)

Indice viteza H (210 km/h)

An productie 2016

Marcaj M + S DA

Marcaj Fulg de Nea DA

Functii speciale Ranforsat

Cod produs: DELTI-R-319634

CERE GRATIS O RECOMANDARE
Preţ: 1.100,00 RON
770,00 RON 770.00

Cantitate


Adauga in Cos

Disponibilitate: În Stoc

Transport: Gratuit (la minim 4 buc)

Timp de livrare: 5-7 zile

Garantie: de pana la 60 de luni

Beneficiaza de extra garantie 60 de luni, cu doar 99 lei !:

  • 50% reducere la cumpararea unui nou produs in caz de dauna accidentala*
  • Pick&Return GRATUIT pe toata perioada garantiei
  • Prioritate in rezolvarea reclamatiilor-maxim 5 zile Lucratoare

* se acorda 50% reducere la cumpararea unui nou produs, (identic cu cel/cele pentru care a fost emis prezentul certificat de calitate si garantie) o singura data in perioada de valabilitate a garantiei, indiferent de uzura produsului avariat.

ETICHETA EUROPEANA PENTRU ANVELOPE

Incepand din 1 noiembrie 2012, toate anvelopele pentru autovehicule vandute in Uniunea Europeana trebuie insotite de o eticheta oficiala UE pentru anvelope.

Aceasta eticheta contine informatii despre trei criterii importante care constituie baza evaluarii performantei anvelopei: aderenta pe teren umed, eficienta consumului de combustibil si zgomotul exterior.

 

Zgomot eticheta anvelope

ZGOMOTUL EXTERIOR

3 clase de la 1 (cel mai silentios) la 3 (cel mai putin silentios)

Zgomotul exterior al anvelopei este masurat in decibeli (dB) si comparat cu noile niveluri europene de zgomot exterior al anvelopelor care urmeaza a fi introduse pana in 2016.

sonor eticheta anvelope

1 unda sonora neagra

deja cu 3 dB sub viitoarea limita europeana care va intra in vigoare in anul 2016

sonor eticheta anvelope

2 unde sonore negre

deja in conformitate cu viitoarea limita europeana care va intra in vigoare in anul 2016

sonor eticheta anvelope

3 unde sonore negre

in conformitate cu limita europeana curenta care va intra in vigoare in anul 2016

Zgomot eticheta anvelope

EFICIENTA CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL

de la A (cel mai eficient)

la G (cel mai putin eficient)

Rezistenta la rulare a anvelopelor este un factor care poate afecta consumul de carburant. Cu cat este mai mica rezistenta la rulare, cu atat se reduce cantitatea de carburant necesara deplasarii inainte a vehiculului si cu atat sunt generate mai putine emisii de carbon. Diferenta la consumul de carburant intre anvelopele de clasa A si G poate ajunge pana la 7,5%*. Pentru un autoturism mediu, adica in jur de 0,65 l la 100 km.

eticheta anvelope consum carburant

Consum mai mic cu peste 0,65 litri/100 km intre clasa A si clasa G

 

Sursa: Evaluarea Comisiei Europene privind impactul SEC (2008) 2860. Nota: cand este vorba de economisirea carburantului, intretinerea anvelopelor este la fel de importanta. Valorile exacte depind de tipul vehiculului, conditiile de drum si stilul de condus.

eticheta anvelope umed

ADERENTA PE SUPRAFATA UMEDA

de la A (cel mai bun)

la G (cel mai slab)

Reactia la franare este un element important al performantei anvelopei in conditii de umiditate si este esentiala pentru siguranta. Diferenta la distanta de franare dintre avelopele de clasa A si G poate ajunge pana la 30%*. De exemplu, pentru un autoturism care se deplaseaza cu 80 km/ora, acest lucru poate insemna pana la 18 m in cazul franarii totale in conditii de umiditate.

Distanţa de frânare cu până la 18 m mai lungă

Sursa: Evaluarea Comisiei Europene privind impactul SEC (2008) 2860. Nota: multi alti factori afecteaza siguranta dvs. pe carosabilul umed si uscat. Distantele pot varia in functie de tipul autovehiculului si de conditiile de drum.

Garantia ofera siguranta achizitiei si la E-pneu.ro iti oferim pana la 5 ANI garantie pentru orice anvelopa cumparata de la noi.

Toate anvelopele comercializate pe site-ul E-pneu.ro sunt noi, originale, provin din surse autorizate de catre toti producatorii si beneficiaza de o garantie de pana la 5 ani.

Clientii e-pneu.ro beneficiaza de o perioada de returnare de 30 zile de la data achizitiei de schimbarea produselor in cazul in care au gresit dimensiunea sau au comandat din greseala un produs de care nu au nevoie sau doar s-au razgandit.

La livrarea unei comenzi, impreuna cu marfa, un client primeste pe suport de hartie Certificatul de calitate si garantie, care contine toate detaliile cu privire la modul in care se asigura garantia, precum si factura fiscala care are si rol de contract de vanzare - cumparare.

Garantia este asigurata de catre reprezentantul producatorului si acopera o gama variata de defecte de fabricatie printre care enumeram: uzura prematura sau neregulata, imposibilitatea de echilibrare, trepidatii la viteze mari care nu tin de defecte ale vehiculului sau ale unei alte componente a masinii, rupturi de cord si nu numai.
In plus la www.e-pneu.ro ai posibilitatea sa iti protejezi investitia pentru 5 ANI avand in plus si alte beneficii printre care amintim:
50% reducere la cumpararea unui nou produs in caz de dauna accidentala*
Pick&Return GRATUIT pe toata perioada garantiei
Prioritate in rezolvarea reclamatiilor-maxim 5 zile Lucratoare
Poti consulta detalii vizavi de garantia de 5 ANI dand click aici.

Dunlop

Anvelope de iarna cu dimensiunile 235/60R18. Indicele de viteza este H, iar acest lucru arata ca anvelopele permit o viteza maxima de 210 km/h. Indicele de sarcina 107 semnifica o capacitate de incarcare de 975 Kg pe fiecare roata.

Caracteristicile acestor anvelope sunt:

Anvelope iarna - Sunt special concepute pentru deplasarea in conditii de iarna, atunci cand temperatura scade sub 7 grade Celsius si conditiile de drum devin imprevizibile. O caracteristica distincta a anvelopelor de iarna fata de anvelopele de vara si all season este adancimea mai mare a benzii de rulare. Acest lucru ii permite cauciucului de iarna sa mareasca aderenta pe zapada si sa elimine foarte bine apa. O alta caracteristica speciala a anvelopelor de iarna este data de miile de zimtii fini de pe banda de rulare. Acestia asigura tractiunea pe zapada, o anvelopa de iarna capatand astfel performante inegalabile pe suprafete acoperite de zapada. Chiar si pe drumuri uscate si inghetate, la temperaturi sub 7 grade Celsius, o anvelopa de iarna se va comporta intotdeauna mai bine decat un cauciuc de vara sau all-season.

Ce ne intereseaza la o anvelopa?

Clasa de franare:

Aceasta anvelopa are Clasa B de franare pe carosabil ud.
Acest lucru inseamna ca franeaza cu 15 metri mai rapid decat o anvelopa care are clasa F de aderenta.
Eficienta consumului de combustibil:

Chiar daca consumul de combustibil este influentat si de alti factori ca presiunea din pneuri (este foarte important sa fie cea recomandata de producator) sau stilul de condus, rezistenta la rulare a anvelopelor este un factor care poate afecta consumul de carburant. Cu cat este mai mica rezistenta la rulare, cu atat se reduce cantitatea de carburant necesara deplasarii inainte a vehiculului si cu atat sunt generate mai putine emisii de carbon. Diferenta la consumul de carburant intre anvelopele de clasa A si G poate ajunge pana la 7,5%. Pentru un autoturism mediu, in jur de 0,65 l la 100 km parcursi, in lei la un plin de 50 litri economisim cam 20 lei la un plin (adica vreo 3,25 lei la suta de kilometri doar din anvelope).
Aceasta anvelopa are Clasa C de eficienta a consumului de combustibil.
Acest lucru inseamna ca consumam cu 0.03 litri de combustibil mai putin la 100km decat o anvelopa care are clasa F.
Zgomotul Exterior:

Zgomotul exterior generat de anvelope la rulare este un factor important atat pentru mediu inconjurator cat si pentru pasageri.
Aceasta anvelopa are Nivelul de zgomot 2-unde.
Acest lucru insemana ca anvelopa este silentioasa cu nivel de zgomot exterior mediu (intre 70-71 db).

Dunlop primeste un brevet pentru anvelopa pneumatica in 07 decembrie 1888, iar "bicicletele de siguranta", echipate cu anvelope umplute cu aer, devin imediat foarte populare.In anul urmator, la Dublin, se naste Dunlop Pneumatic Tyre Co. Ltd, iar productia comerciala de anvelope pentru autoturisme incepe spre sfarsitul anului 1890.Pana in 1895, anvelopele Dunlop sunt vandute si in Franta si Canada, fiind produse in Australia si in Statele Unite ale Americii. In 1993, compania deschide prima fabrica europeana la Hanau, Germania.In 1898, activitatea se dezvoltase deja peste capacitatea unitatii din Dublin, iar productia este transferata mai intai la Coventry, in Anglia, iar apoi, in 1902, la unitatea de productie de 400 de acri (1.618.743 metri patrati) din Birmingham, Anglia, cunoscuta ulterior in lume sub numele de Fort Dunlop.Anii interbelici sunt caracterizati de batalia pentru depasirea recordului de viteza la sol, cei mai curajosi conducatori auto incercand sa castige titlul de cel mai rapid din lume.Anvelopele Dunlop joaca un rol urias, anvelopele fara profil Dunlop fiind utilizate pe prima masina cu care Malcolm Campbell de la Bluebird depaseste recordul de 300 mph in 1935.Subtiri, usoare, rezistente la miscarea de rotatie si capabile sa reziste la viteze de aproximativ 500 mph (804,67 kph), anvelopele Dunlop sunt utilizate si de Sir John Cobb. Acest pionier al vitezei la sol a inregistrat un nou record de 394,19 mph (634,39 kph) in 1947, care a fost doborat abia in 1963, de propulsia cu aer cald.Dunlop lanseaza o anvelopa fara camera ce prezinta un strat de autoetansare, pentru prevenirea pierderilor ulterioare de aer in cazul unei pene de cauciuc.Pana in 1954, cand imbunatatirile ulterioare au facut inutila existenta stratului de etansare, s-a estimat ca numarul de pene de cauciuc din cauza carora apareau intarzieri in trafic s-a redus de la una la 16.000 mile (in cazul anvelopelor cu camera) la una la 80.000 mile (la cele fara camera).In 1952, un Jaguar de tip C care concura pe circuitul de la Le Mans devine prima masina de curse care foloseste intr-o competitie frane cu disc moderne, o inovatie majora elaborata de Dunlop. In consecinta, toate automobilele Jaguar tip C si D au fost echipate cu tehnologia de frana cu disc.In acelasi an, Dunlop dezvolta primul dispozitiv de franare antiblocare, numit Maxaret.Folosit mai intai in industria aviatica pentru a impiedica blocarea rotilor aeronavelor la aterizarea pe piste ude, sistemul le permite pilotilor sa franeze complet in momentul in care rotile ating pista.Sistemul este utilizat pentru prima data pe un autoturism in 1965.Dunlop dezvolta primul sistem roata si anvelopa din lume capabil sa ruleze in continuare, chiar si dupa o explozie a anvelopei.Numita Denovo, anvelopa "fail safe" este predecesoarea generatiei de astazi de anvelope self-supporting si predecesoarea tehnologiei actuale RunOnFlat de la Dunlop, care permite rularea pana la 150 kilometri la 80 km/h cu o anvelopa dezumflata.In curand, aceasta inovatie este montata ca echipament standard pe numeroase autoturisme de serie, in pofida faptului ca, la momentul respectiv, tehnologia era atat de revolutionara, incat a trebuit modificata legislatia inainte de a putea rula pe drumuri.Dunlop introduce sistemul de blocare a talonului DENLOC ca parte integranta a sistemului Denovo 2, succesorul sistemului original roata si anvelopa "run on flat".Noul sistem DENLOC este prevazut cu taloane noi montate pe anvelopa pentru a o mentine atasata de janta chiar si atunci cand rulati cu anvelopa dezumflata.In 1994, Dunlop prezinta prima anvelopa din lume cu centura de constructie ultrausoara, reducand greutatea totala a vehiculului cu pana la 12 kg pentru un consum imbunatatit de combustibil si durata mai lunga de viata a anvelopei.In 2008, au dezvoltat prima anvelopa cu insertii Kevlar Engineer Elastomer (EE) in flanc, o inovatie majora in tehnologia anvelopelor, care utilizeaza aceasta fibra sintetica foarte avansata pentru a imbunatati timpul de raspuns, pentru a creste stabilitatea anvelopelor si pentru a prelungi durata de viata a anvelopei.In 2013, am sarbatorit aniversarea a 125 de ani de la infiintare. Sunt 125 de ani de progrese tehnologice, de perfectionare a anvelopelor pentru a ne asigura ca acestea indeplinesc cele mai inalte standarde, de depasire a propriului potential. In 1888, ideea noastra a schimbat modul in care circula lumea. In prezent, continuam seria inovatiilor, cautam in continuare urmatoarea mare idee... suntem inca Dunlop!

Dimensiuni 235/60 R18 107 H
Latime 235
Inaltime 60
Janta 18
Sezon Iarna
Indice greutate 107 (975 kg)
Indice viteza H (210 km/h)
An productie 2016
Marcaj M + S DA
Marcaj Fulg de Nea DA
Functii speciale Ranforsat

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Nu stii despre ce sa scrii?

  • Raportul calitate/pret
  • Ce ti-a placut/nu ti-a placut
  • Ai adauga ceva la descriere?
  • Ce-ai fi dorit sa stii inainte de a cumpara
  • Daca ai recomanda si altora

Specialistul Tau in Anvelope

Spre deosebire de restul magazinelor, noi functionam bazandu-ne pe modul cel mai etic de comert si distributie de pneuri de calitate, asta inseamna ca avem informatiile actualizate, raport calitate-pret excelent si fara costuri ascunse.

 

Informatia expusa la noi pe site este mereu completa si relevanta + stocuri serioase cu 100% anvelope originale, de vara, de iarna, all season, accesorii, piese, jante sau lanturi de zapada, precum si anvelope moto + echipa de specialisti care iti stau la dispozitie daca ai vreo intrebare sau neclaritate.

 

Cu o experienta de mai bine de 10 ani, E-Pneu este partenerul dumneavoastra de incredere in alegerea anvelopelor potrivite nevoilor si masinii dumneavoastra!

 

Cu o politica de retur prietenoasa, garantie avantajoasa de pana la 5 ani si un stoc format doar din anvelope noi de fabricatie recenta, E-Pneu va pune la dispozitie si o gama larga de modele de anvelope pentru turisme, anvelope moto sau anvelope comerciale, la preturi competitive.

 

Apelati cu incredere la specialistii nostri pentru consultanta gratuita sau montarea anvelopelor in cazul in care sunteti din mun. Sibiu.

 

Iti suna bine? Atunci ai venit exact la fix: Suntem cel mai mare magazin online de anvelope originale din Sibiu si in curand...chiar din Romania. Alege-ti anvelopa dorita si hai sa batem palma!